torstai 17. lokakuuta 2013

Silmät auki ja katse ympärille!

Ihanaa! Tervetuloa kaikille teille, jotka jo olette minun blogini lukijoita. Kerrassaan mahtava huomata, että ihmiset lukevat ajatuksiani. Tai ei ketkä vaan ihmiset, vaan nimen omaan te! Olen niin iloinen. Ja toki tervetuloa mukaan kaikki muutkin, uudet ja tulevat lukijat. Olette kaikki sydämellisesti tervetulleita. Olette parhaita ♥

Niin ja oli kai minulla muutakin asiaa. Tänään oli treeneistä lepopäivä, jonka vietin niinkin täydellisesti kuin hieronnan merkeissä. Selästä availtiin klikkejä. Alaselän kanssa on ollut viimeaikoina vähän ongelmaa. Veikkaan syyksi työasentoa. Alaselkä puutuu toisinaan vasemmalta puolelta istuessa ja välillä se on ihan liekeissä ja tulessa. Kävely tai seisominen auttaa. Pitäis opetella varmaan istumaan suorassa. Mistään vakavammasta ei oo kuitenkaan kyse ja häikkä on lihaksessa. Tämä tieto rauhoittaa.

Ja siis kaikki, jotka treenaatte Energyllä ja miksipä ei muutkin, voin sydämeni kyllyydestä suositella Energyn tarjoamaa hierontaa. Kiitos jälleen. Huippua ammattitaitoa, osaamista ja asiakaspalvelua :)

Huomenna taasen treenien parissa. Rauta nousee tällä kertaa jalkatreenien muodossa. Kyllä, minä se niin tykkään takajalkojen kurittamisesta. Kuulostipa taas siltä... Eiku oikeesti, tykkään, tykkään!

Jalkojen treenaaminen tekee niin ihanan kokonaisvaltaisen treenatun fiiliksen ja tulee sellainen kaikkensa antanut -olo. Onhan jalat kuitenkin yksi ihmisen suurimmista lihasryhmistä. Treenatessa jalkoja valtava määrä lihaksia saa rasitusta ja aktivoituu. Eipä siis ihme tuokaan treenin tuoma olo.
Pieni pala kotia.
Tänään on ollut muutenkin hyvä fiilis. Paljon iloa ja hymyä. Tiedättehän kun on pitkästä aikaa pistänyt asioita balanssiin ja hoitanut sellaisia asioita, joita olisi pitänyt tehdä jo pidemmän aikaa. Jotka ovat vaan jääneet roikkumaan, odottamaan muka parempaa hetkeä. Ja joo, olen mestari siirtämään asioita. Varsinkin niitä ei-niin-mieleisiä. Paljon olen kyllä skarpannut, koska halauaisin tästä tavasta lopullisesti eroon. Ja huomatkaa painotus sanalla tavasta. Muustahan tässä ei loppujen lopuksi ole kysymys.

Noniin, tulikohan siinä kaikki mitä mielessä oli tällä kertaa. Ainiin, piti toki teillekin intoilla. Ensilumi satoi tänään ♥ Olen niin odottanut lunta! Miettikää, kauniin fressi luminen aamu, pakkanen, raikas ilma ja valkoinen maisema. Ja miksi juuri aamu, niin olen ehdottomasti aamuihminen. Aamut ovat kaikista parhaita. Ihan jokaikinen aamu.

Ja jos ei vielä ole kaikille selvinnyt, niin kerrottakoon, että olen parantumaton nautiskelija ja esteetikko. Se mitä nään, merkitsee minulle valtavasti. Minulle on myös hyvin tärkeätä, miltä elinympäristöni näyttää; miltä ihmiset ja paikat ympärilläni näyttävät. Miltä työmatkani ja miltä kotini näyttää. Toki myös miltä itse näytän. Tykkään olla huoliteltu ja näyttää siltä. Tykkään myös laittautua ja pukeutua. Kaikilla näillä on suuri merkitys, koska olen ihminen joka elää silmillään. Tykkään pysähtyä katselemaan, ihmetellä, seurata ihmisiä, katsella ja ihmetellä uusia paikkoja, kauniita asioita, luontoa, maisemia. Milloin mitäkin. Kauniit asiat saavat minut hyvälle tuulelle, onnelliseksi.
 
Kattokaa miten nätti syksynvärinen laukku! Huippulöytö Vilan Outletistä Myynjäristyksestä. Ja hei, 5 €! :D

Näillä tunnelmilla mennään huomiseen päivään. Toivottavasti torstai on ollut teilläkin toivoa täynnä ja pitänyt sisällään kaikkia muitakin iloisia asioita. Tulipa syvällinen postaus. :) Hyvä kai välillä näinkin.



Muistakaa katsella ympärillenne. Nauttikaa siitä mitä näette. Katsokaa ja ihmetelkää. 
Mitä kaikkea kaunista maailma teidän eteenne tuokaan päivittäin.
♥ H-R

2 kommenttia:

  1. Hitsi, miten paljon samaa meissä on ♥ Itellekin kaikki silmillä nähtävä on todella tärkeetä ja siitä ensilumesta on täälläkin intoiltu ihan yhtä paljon! Ja mitä tulee niihin tapoihin siirtää asioita aina johonkin hamaan tulevaisuuteen, niin sitäkin harrastan. Kovasti aina yritän skarpata, mutta sitten se taas unohtuu. Höh.

    Aurinkoista ja talvista sunnuntaita ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos taasen ihanaisesta kommentista, Marilii <3 Mie oon fanittanu siun blogia jo niin pitkään juurikin sen takia, kun oon huomannu ton samaisen asian; ollaan niin samanlaisia! ;) <3 Toivottavasti törmäillään pian salillakin!

      Ja valtavasti aurinkoa ja iloa sinunkin sunnuntaihin! :)

      Poista